Loader

Regulamin

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej jak również poprzez dokonanie czynności konkludentnych, w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując czynności wymienionych w poprzednim zdaniu Gość potwierdza, iż zapoznał się i potwierdza warunki Regulaminu.
  2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie HOT_elarni****HOT&SPA.
  3. Regulamin dostępny jest w każdym pokoju, a także możliwy do otrzymania w recepcji Hotelu oraz do pobrania ze strony www.hotelarnia.pl.

§2 DOBA HOTELOWA

  1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14:00, a kończy o godz. 11:00 dnia następnego.
  3. Życzenie przedłużenia pobytu, poza okres wskazany w dniu przyjazdu Gość powinien zgłosić do godz. 18 poprzedniego dnia. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.
  4. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w hotel, w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu.

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

  1. Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie w Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
  2. Gość podczas pobytu w Hotelu nie może udostępniać pokoju osobom trzecim.
  3. Osoby odwiedzające Gości hotelowych mogą przebywać w pokojach hotelowych wyłącznie w godzinach 7:00-22:00 i po wcześniejszym zgłoszeniu tego faktu w Recepcji.
  4. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu hotelowym lub Gości, szkody na osobie Gości, pracowników Hotelu lub innych osób przebywających w Hotelu.
  5. W przypadku anulowania rezerwacji na 48 h przed przyjazdem hotel nie obciąży Państwa opłatą za anulowanie rezerwacji. Jeżeli nastąpiła już wpłata na konto, zwrotu pieniędzy dokonujemy tylko i wyłącznie na podstawie zwrotu paragonu. W przypadku anulacji po tym terminie lub w przypadku nie pojawienia się w hotelu, hotel obciąży Państwa opłatą za pierwszą noc [według cen standardowych hotelu]. O zmianie terminu lub odwołaniu rezerwacji na zabiegi kosmetyczne lub masaże należy poinformować recepcję co najmniej 12 godzin przed planowaną wizytą. W przypadku anulacji rezerwacji po tym terminie recepcja zastrzega sobie prawo do obciążenia gości całkowitym kosztem usługi.
  6. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, Hotel nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.

§4 USŁUGI

  1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
  2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie zastrzeżeń w Recepcji, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.
  3. Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom:
    1. warunki do pełnego i niekrępowanego wypoczynku;
    2. bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu;
    3. profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu;
    4. sprzątanie pokoju podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi takie życzenie;
    5. sprawną pod względem technicznym obsługę, a w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte niezwłocznie, Hotel dołoży starań, by w miarę możliwości zmienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
  4. Dodatkowo na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
    1. udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
    2. budzenie o wyznaczonej godzinie;
    3. przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Hotelu, w depozycie Recepcji z zastrzeżeniem § 6 ust. 3 Regulaminu.
    4. wezwanie lekarza w nagłych przypadkach.
  5. Goście mogą korzystać bez dodatkowej opłaty ze SPA_otwartego (basen, łaźnia parowa, sauna fińska, aromaterapia, pomieszczenie do wypoczynku, wanna z hydromasażem).
  6. Na życzenie Gościa przebywającego w Hotelu z małymi dziećmi do pokoju wstawiane jest nieodpłatnie łóżeczko.

§5 REGULAMIN HOTELU§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

  1. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób .
  2. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.
  3. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas ostatniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Hotelu wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gościa, pracownika Hotelu albo innych osób przebywających w Hotelu lub też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości czy funkcjonowanie Hotelu.

§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU

  1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
  2. Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie jeżeli przedmioty te zostaną oddane na przechowanie do depozytu Recepcji.
  3. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu Hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, przekraczających możliwości przechowania w depozycie hotelowym.
  4. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu czy innego pojazdu należącego do Gościa. Hotel posiada niestrzeżony parking dla samochodów osobowych.

§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

  1. Przedmioty pozostawione w pokojach przez wyjeżdżających Gości będą wysyłane (na koszt odbiorcy) na wskazany przez Gościa wcześniej adres. W przypadku braku takiej dyspozycji hotel zabezpieczy i przechowa te przedmioty przez okres 6 miesięcy. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione rzeczy.

§8 CISZA NOCNA

  1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do godziny 7.00 dnia następnego. Zachowanie Gościa i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która naruszyła tę zasadę.

§9 REKLAMACJE

  1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
  2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja Hotelowa.
  3. Reklamacja powinna być złożona pisemnie niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

§10 POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. Za dodatkową opłatą Hotel akceptuje zwierzęta w wybranych pokojach, jednakże właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do prowadzenia go na uwięzi na terenie Hotelu oraz do usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę.
  2. HOT_elarnia dba o ekologię i przetrwanie naszej bajkowej okolicy, prosimy o przyłączenie się do nas. W pokoju znajdą państwo informacje odnośnie zmiany pościeli i ręczników. [CZARNE PASY] 
    „ Jeśli Twoje ręczniki wymagają wymiany – pozostaw je na podłodze.”
    „ Pozostawienie tego paska na łóżku oznacza, że życzysz sobie wymiany pościeli”
  3. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej prosimy o: _nie używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia hotelu.
  4. W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, za nie przestrzeganie zakazu – opłata 500pln.
Nach Oben
Diese Website verwendet Cookies.

Durch den Besuch akzeptieren Sie unsere Cookie-Politik, nach Ihren Browser-Einstellungen.

OK, schließen